کد خبر:7796
پ
نقدی بر عملکرد

چرا بر خدمات مسافرتی هوایی نظارت نمی شود؟  / آقای وزیر جوان دولت مردمی لطفا کمی هم برای نظارت بر خدمات مسافرتی هوایی بگذارید و مشکلات مسافرین را از نزدیک حس کنید

یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری منبع خبر، کرونا بهانه ای خوبی شد تا برخی از امور خدماتی و رفاهی مردم نادیده گرقته شود و همچنان بر شرایط رعایت فاصله گذاری های اجتماعی حرکت کند.

یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری منبع خبر، کرونا بهانه ای خوبی شد تا برخی از امور خدماتی و رفاهی مردم نادیده گرقته شود و همچنان بر شرایط رعایت فاصله گذاری های اجتماعی حرکت کند.
اگر این مدتها از خدمات مسافرتی هوایی استفاده کرده باشید در می یابید که شرکت‌های هواپیمایی برای بدست آوردن منابع مالی بیشتر از محل فروش بلیط ضمن افزایش های چشمگیر قیمت در سال‌های اخیر هر روز در کاهش خدمات رسانی به مشتریان هم اقدام دارند.
مهمترین مشکلات خدماتی مسافرین پروازهای داخلی در بسیاری از پروازها افزودن صندلی های مسافرین با کاهش فاصله های صندلی ها به طوری که فاصله های صندلی های اینقدر کاهش یافته است که نشستن مسافرین با قامت متوسط هم به سختی امکان پذیر می باشد.
فاصله راهروی هواپیما بسیار تنگ و باریک؛
بر اساس همین گزارش، خدمات رفاهی سرنشینان هواپیما از توزیع شکلات قبل از پرواز تا حذف غذای و حتی سرو چای در پروازهای صبحگاهی حذف شده است. لیکن در مقابل قیمت خرید بلیط ها افزایش سعودی و بازار گرم دلال بازی‌های با عناوین فروش پای پرواز و چارتر و….بسیار شده است.
البته این مسائل در بسیاری از پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی وجود دارد و فقط در شرکت‌های بزرگ چون ماهان و معراج و ایران ایر … مشکلات مشابهی کمتر دیده می شود.
نکته مهمتر اینکه،برای رعایت مسائل امنیتی و حفاظتی حرمتهای مسافران شکسته می‌شود،بازکردن کمربندها و کفش ها و بازدیدهای چند باره دستگاههای الکترونیکی چون لپ تاب و دوربین و…از سوی مامورین حفاظت  و برخوردهای بسیار تند موجب بی حرمتی و عدم رعایت منشور خدماتی و رفاهی  مسافرین می‌شود.
این در صورتی است که در قرن ۲۱ الکترونیک که امکانات و تجهیزات حسگر بسیار قوی در ایکس ریل‌ها وجود دارد که باز کردن کمر بند و کفش و … معنایی پیدا نمی‌کند.
وزیر محترم راه و شهرسازی؛
لطفا برای یک مورد هم شده چون سایر مسافرین با شرکت‌های هواپیمایی پروازهای داخلی پرواز کنید تا با قامت بلند و تنومند خود مشکلات مطروحه را حداقل در نشستن روی صندلی ها ببینید
اگر چه شرکت‌های هواپیمایی هوشیارند تا از وزیر جوان به شایستگی پذیرایی و در cip و vip خدمات ارائه نمایند.
اما آقای وزیر دولت مردمی همه مردم وزیر نیستند و ناچارند با سختی های سفر را تحمل کنند.
آقای وزیر دولت مردمی لطفا در کنار مشغله های مسکن سازی و افتتاح ها و کلنگ زنی ها ،وقتی هم برای نظارت بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی بگذارید.
روی قیمت‌ها و تثبیت آن که نمی‌توانید اثری داشته باشید حداقل خدمات را در قبال هزینه های گزاف حذف نکنید.
منبع
سرویس اجتماعی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید