- منبع خبر - https://www.manbaekhabar.ir -

جوادی: مسئولان نظام در قبال حماسه های مردمی همچون نهم دی ها مسئولیت دارند

یادداشتی از : عبدالرسول جوادی بالاجاده؛

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری منبع خبر، ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه سال ۸۸ حضوری آگاهانه، مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری داشتند و حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

حضور حماسی مردم وفادار ایران در این روز, نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مومن و غیرتمند ایرانی است، که این حماسه چنان تجلی یافته است که دشمنان نظام را نا امیدتر از همه دورانها کرده و همه محاسبات دشمنان را برهم زد.

بدون شک اگر درایت،زمان شناسی و دشمن شناسی رهبر فرزانه انقلاب با هوشیاری و بصیرت مردم ایران همراه نبود،آتش فتنه خاموش نمی شد و پیامدهای مخرب آن دامن گیر مردم و کشور عزیزمان می شد.

۹ دی به عنوان حماسه حضور مردم در دفاع از آرمانهای انقلاب و تجدید میثاق با ولی امر در تاریخ انقلاب ثبت و ماندگار شد.

این یوم الله فرصتی شد تا مردم ایران با روشهای رویارویی با فتنه نیز شناخت پیدا کنند که مهمترین آن شناخت راه حقیقی توحید و داشتن راهبری امین و الهی، دشمن شناسی، بصیرت فکری، عملی و وحدت و انسجام اسلامی را راههای مقابله با فتنه فتنه گران آموختند.

حال نباید از فتنه فتنه گران با شرایط و نوع جدید آن هم غافل شویم، در شرایطی که دشمن با تنگ کردن عرصه تحریمهای اقتصادی و … را بر مردم تحمیل می کنند باید هوشیارانه با این فتنه مقابله کرد.

این کید دشمنان است که ملت بزرگ ایران را دوباره در حصارهای اقتصادی بین المللی و حربه هایی همچون گرانی و تورم گرفتار کنند تا با این فشارهای اقتصادی مردم از صبر فاصله گرفته و به امنیت داخلی آسیب هایی را وارد کنند و برای نظام و کشور هزینه ایجاد نمایند.

ملت بزرگ ایران باید هوشیارانه با این فتنه خاموش دشمنان کشور مقابله کنند و مسئولان نظام هم تمام امکانات و خدمات را برای عبور از بحرانها و تسهیل کردن شرایط اقتصادی برای مردم و قطع ید فرصت طلبان اقتصادی کشور فراهم آورند و در سایه وفاق و همبستگی ملی قوای حاکم کشور از این سراشیبی به آسانی و با قدرت عبور کنند.

ملت بزرگ ایران همیشه و در همه حال، هر جا که ارکان و ارزش‌های انقلاب مورد هجمه قرار گیرد حماسه ای نظیر ۹ دی خلق می‌کنند و این حضور حماسی مسئولیت دولتمندان را صد چندان می‌کنند.

مسئولین نظام هم در بخش های مختلف بدانند که فشارهای اقتصادی و معیشت از جمله گذرگاه های ورود دشمن برای سو استفاده در برهم زدن امنیت اجتماعی و سیاسی است، آگاهانه و با تدبیر گذرگاه‌های ورود دشمنان را شناسایی کنند .

از سویی مردم ایران تشنه خدمت صادقانه هستند و دولتمندان در قبال هر دست اندازی و چپاول به بیت المال چون فسادهای اقتصادی و اختلاس و احتکار و … برخورد قاطع و قانونی نماید تا برای همیشه حمایت مردمی را به عنوان بیمه عمر انقلاب و نظام همراه داشته باشد.

مردم بصیر ایران چهل و اندی سال را با همه مشکلات، فرازها و نشیبها همراه نظام ، رهبری و مسئولان بوده و هستند و در این مسیر امتحان پس داده اند حال انتظار آن است برای پاسداشت اینگونه حماسه های ارزشمند و حضور با بصیرت و مقتدارنه مردم در صحنه های دفاع، مسئولان کشور نیز اهتمام و عزمی جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند تا راههای نفوذ دشمنان بسته شود.

یکی از دستاوردهای مهم حماسه ۹ دی ماه “پشتوانه سازی محکم و استوار ” این حضور حماسی مردم برای حضور مقتدرانه ایران در صحنه های بین المللی بوده است در این حماسه، مردم ایران وفاداری به آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه را به نمایش واقعی گذاشتند.

مردم در ۹ دی سیلی محکمی به فتنه گران و آشوبگران و استکبار جهانی زدند و این سیلی سخت برای همه کسانی که چه در داخل و چه در خارج و در هر زمانی که ارزشها، اصول و اعتقادات مردم را نشانه گرفته اند, سخت گیرانه تر و محکمتر خواهد بود.

پس با دشمن شناسی به موقع حربه های شیطانی دشمنان را در این برهه حساس بخوبی بشناسیم و نقشه های پلید دشمنان را مختلف نقش بر آب سازیم.